zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

 

 

انقلابی نوین در اجرای ویدئوهای آنلاین

Real Player یک نرم افزار چند منظوره جهت پخش انواع فرمتهای دیجیتال می باشد که تمام نیازهای شما پیرامون یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال را پاسخگو می باشد. این نرم افزار با ارائه محیط کاربرای تعاملی به شما امکان مدیریت بهتر فایل های چندرسانه ای را می دهد. از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به توقف لحظه ای و بازگرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به CD و فلش(قطعات قابل حمل)، پخش شفاف و روان با در اختیار گذاشتن چندین کانال و پشتیبانی از صدای فراگیر در کنار قابلیت دسترسی به ۳۲۰۰ایستگاه رادیویی می توان نام برد. این نرم افزار امکان دانلود و پخش موزیک هایی را که بر روی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod فراهم می آورد و همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار برروی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. گذشته از قابلیتهای آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمتهای رایج صوتی و تصویری و همچنین فایل های فرمتهای ra و یا ram است.

 

 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.

 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 21 / 5 / 1392برچسب:نرم ,افزار,, ,Powe,r,DVD, Ultra, :: 1:57 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، ۳GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی دارد و داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع و جدید متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 3067
بازدید کل : 126849
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1